Rozdział VII

Na plaży byliśmy o 15:04 po wypakowaniu z samochodu wszystkich gratów poszliśmy na plażę i tam zobaczyliśmy ....... dużą scenę

****Oczami Rydel****
Kiedy zobaczyłam z braćmi i kolegą tą wielką scenę, chciało nam się od razu na tą scenę wejść na początku zapisaliśmy się jako zespół R5, ale później wybraliśmy sobie parę : ja byłam z Ell'em, Ross z Laurą, Riker z Vanessą, a Rocky śpiewał sam. Najpierw jako zespół zaśpiewaliśmy moją piosenkę Rock that Rock i (I Can't) forget about you, Ross z Laurą - you can come to me, Riker z Vanessą - Surf up z TBM, ja z Ell'em - Holiday a Rocky śpiewał Love me.

****Oczami Ross'a****
Po tej bardzo długiej kolejce która trwała 2 godz. poszliśmy się opalać. Laura w pewnym momencie się spytał:
- Ross, kochanie możesz mi posmarować plecki i nogi kremem do opalania ?
- Oczywiście - dziewczyna wręczyła mi tubkę z kremem i się położyła ....
Jak skończyłem jej smarować plecki i nogi oddałem jej buteleczkę z kremem a ona wsadziła ją do torebki. Po 2 godz leżakowania odezwała się do mnie:
- pójdź raz jeszcze wszystkich zapisać, i spytaj się do której będzie trwało karaoke
- ok mój misiu - poszedłem zapisać na na drugą kolejkę i zapytać się do której trwa karaoke
- do której trwa karaoke? - spytałem 
- do 18:45
- acha, dziękuje - podałem panu karteczkę kto chce z kim śpiewać, a brzmiała ona tak

Rydel, Vanessa, Laura - Love Me Like That
Riker, Ross, Rocky, Ell - pass me by
Wszyscy - One Last Dance (bez muzyki)
- o co chodzi z tym "bez muzyki"?
- chodzi o to że my mamy instrumenty i nie musi pan puszczać
- dobrze - po tych słowach wróciłem do grupki.
Po 10 min były wołane imiona dziewczyn....

****Oczami Rydel****
Kiedy usłyszeliśmy nasze imiona weszliśmy z dumą na scenę i zaczęliśmy śpiewać piosenkę na zmianę 

Wszyscy
Whoo

Rydel
I wake up and my hair's a mess
When I'm too lazy to get, to get dressed
Yeah
I love the way you love me 
cause you love me like that
I love the way you love me 
cause you love me like that

Laura
I never took my driving test
So everyday you take me, take me to class
Yeah
I love the way you love me 
cause you love me like that
I love the way you love me 
cause you love me like that

Vanessa
I'm a prima donna
Somehow you still wanna 
Give me everything I want
Yeah
I might be a diva
Give me what I needa
We can party all night long

Wszyscy
I love the way you, 
Love the way you love me, yeah
(I love the way you love me, love the way you love me)
Love the way you, 
Love the way you love me, yeah
(I love the way you love me, love the way you love me)

Blah, blah, blah, blah, blah, blah

Laura
I don't have to say nothing de nada
I love the way you love me 
cause you love me like that
I love the way you love me 
cause you love me like that

Vanessa
I ate all the candy in your pinata
You don't even know the way I say banana.
I love the way you love me 
cause you love me like that
I love the way you love me 
cause you love me like that

Rydel
I'm a prima donna
Somehow you still wanna 
Give me everything I want
Yeah
I might be a diva
Give me what I needa
We can party all night long

Wszyscy
I love the way you, 

Love the way you love me, yeah
(I love the way you love me, love the way you love me)
Love the way you, 
Love the way you love me, yeah

(I love the way you love me, love the way you love me)

Vanessa
You love me even when I call you up
Middle of the night just to wake you up
Nothing on my mind but
how we're so in love?

Rydel i Laura
I love the way you, 
Love the way you love me, yeah
(I love the way you love me, love the way you love me)
Love the way you, 
Love the way you love me, yeah
(I love the way you love me, love the way you love me)

Wszyscy
(Na na na na na)
I love the way you love me
(Na na na na na)
I said love the way you love me
(Na na na na na)
I love the way you love me
(Na na na na na)
I said love the way you love me

Kiedy zeszliśmy ze sceny bili nam mocne brawa. Po chwili zawołali chłopaków i zaśpiewali pass me by też na zmianę co zwrotkę a refren razem a my w tej chwili kiedy oni śpiewali poszłyśmy po nasze graty ja wzięłam kosz, a Laura z Vanessą koc i parasol i postawiliśmy je pod sceną, kiedy chłopaki skończyli śpiewać biliśmy im głośne brawa w pewnym momencie usłyszałyśmy: 
ZAPRASZAMY ZESPÓŁ R5
+
SIOSTRY MARANO

wszyscy bili brawa i krzyczeli: R5 I MARANO DAJĄ WSZYSTKIM CZADU!!!

****Narrator****
Weszli na scenę i zaśpiewali One Last Dance na zwrotki 

               Laura i Ross           
Teardrops in your hazel eyes
I Can't believe I made you cry
It feels so long
Since we've went wrong
But you're still on my mind
Never want to break your heart
Sometimes things just fall apart
So here's one night
To make it right
Before we say goodbye
            Wszyscy          
So wait up wait up
Give me one more chance
To make up make up
I just need one last dance.
         Riker i Vanessa         
Freshman year
I saw your face
Now it's graduation day
Said we'd be friends
Until the end
Can we start again.
          Wszyscy          
So wait up wait up
Give me one more chance
To make up make up
I just need one last dance

na na na na oh whoa x2

            Rydel i Ellington        
I heard you're heading east
So let's just make our peace
So when you think of me 
You'll smile 
And I'll smile
         Laura, Ross i Vanessa        
So wait up wait up
Give me one more chance
To make up make up
I just need one last dance
So wait up wait up
Give me one more chance.
       Laura, Ross, Riker Rydel        
Just one song
Than I'll move on
Give me one last dance
I just need one last dance
Wth you.
       Riker        
oh whoa

Podczas piosenki widownia machała telefonami na znak że jest z nimi. Kiedy skończyli śpiewać ludzie bili brawa a chłopaki wzięli kosz, koc i parasole a dziewczyny szły z tyłu i oglądali jak chłopcy szli tymi gratami do samochodu.

****Oczami Ross'a****
Kiedy doszliśmy do samochodu mój króliczek zaproponował żeby pójść na lody i po chwili się zgodzili, a kiedy się zgodzili, nie obejrzeli się a ja siedziałem za kierownicą i po 4 min byliśmy w lodziarni (centralnie) bo były drzwi szeroko otwarte a lodziarnia jest 30 min drogi dalej niż plaża :P 

****Oczami Riker'a****
Poszedłem wszystkim zamówić lody i sheky
sheky chcieli: Rocky, Raltiff i Rydel - truskawkowe
lody: ja (jagodowe) Ross (jogurtowe) Laura (waniliowe) Vanessa (mięta z czekoladą)
Odebrałem zamówienie i wzeszedłem do samochodu (Ross prowadzi) i dałem wszystkim co chcieli i podziękowali a dziewczyny w zamiance za "dziękuje" dały mi dziubaska w policzek.....
Kiedy moi bracia i najleoszy kumpel to zobaczyli to....

******************
Chcecie się dowiedzieć jak zeragowali chłopacy?
Odpowiedź już w VIII ROZDZIALE
ale wyjeżdżam jutro nad morze i nwm czy bedzie jutro 8 ale obiecuje że dodam
DZiubaski :*























Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 35 ♥

Rozdział XXIV

Rozdział XXIX