Rozdział XII

Całowaliśmy się tak długo aż nam zabrakło tchu. Po tym kochanym dziubasku wtuliliśmy się w siebie i po kilku sekundach zasnęliśmy..... ale ja po chwili się obudziłam.

****Oczami Laury****

I pomyślałam "czyli jak napiszę piosenkę to to wszystko zniknie?" a Ross powiedział cicho "tak". Więc wzięłam się za pisanie piosenki po godzinie napisałam ją miała ona tytuł "Shine" a brzmiała ona tak:

Shine, Shine, shine, shi -i -i -ine
Have you ever, had this feeling

Like you can't believe in what you're seeing?

Head is spinning, in slow motion

Heart is pounding, Time is frozen

Don't close your eyes
Look around, your dreams are coming alive
Don't be surprised
You know that you were born to shine

You're a firefly, you're the sunlight
You're a shooting star breaking through the night
You're a rocket, in the darkness
And you sparkle like a diamond sky
You're gonna be anything you wanna be
If you open your heart and just believe that
The light within will be your guide, ohh
You're amazing, fire blazing
No more waiting, it's your time to shine



Ta piosenka wyszła cudownie, ale nie zorientowałam się że obudziłam Ross'a a Ross pogratulował mi brawami
- śliczna piosenka kochanie - powiedział Ross
- dziękuje misiu
- przedstawisz ją jutro wszystkim?
- no czemu nie
- ale chodźmy już spać bo jest 2 w nocy
- ok, tylko posprzątam
- pomogę tobie 
- ok
Po krótkim czasie pokój był już posprzątany, a tekst wsadziłam do swojego pamiętnika i poszłam spać, wtuliłam się w Ross'a i zasnęłam.

****Poranek. Oczami Riker'a ****
Obudziłem się o 5:05 nie wiedziałem co mam robić pomyślałem "Może pójdę do Ross'a i zrobimy żarty reszcie" więc tak jak pomyślałem tak zrobiłem... Otworzyłem drzwi Ross'a pokoju - nie ma go poszedłem do Laury i tam zobaczyłem mojego braciszka wyglądali słodko .... wyszedłem i przeszedłem moich braci, siostrę i kumpla ale oni też spali i znowu jak przechodziłem koło mojego pokoju usłyszałem muzykę, cichą muzykę z pokoju Vanessy więc poszedłem do niej i zapukałem
- puk, puk, puk
- kto tam - odezwała się Van
- Riker
- Wejdź
Otworzyłem drzwi i wszedłem do pokoju 
- Wow, jak masz tu pięknie 
- dzięki Rik
- usłyszałem że słuchasz muzyki
- tak bardzo kocham ich piosenki oraz ich członków 
- a kogo najbardziej? - spytałem
- jest tam taki najstarszy z rodzeństwa blondyn - jak ja kocham się z nim droczyć
- Acha.... - spuściłem głowę i chciałem wyjść ale coś złapało mnie w duszy i mówiło "Riker powiedz jej to" - Van?
- tak Rik?
- bo jest taka sprawa .... że ty ....... że ty mi ...... że ty mi się podobasz od samego początku jak cię poznałem - jąkałem się - ale ty masz innego na widoku to zrozumiem
- ty słodki głuptasku mówiłam to o tobie
- serio? - nie wierzyłem samym uszom co usłyszałem
- tak, a kto jest najstarszym z rodzeństwa i na dodatek blondynem
- no jaaa....
- no widzisz
- czyli ja podobam się tobie?
- ..... - nic nie mówiła przez dłuższy czas 
- Van?
- .... tak - po tych słowach patrzyliśmy sobie głęboko w oczy powoli się przybliżaliśmy się do siebie i złożyliśmy pocałunek na swoich ustach
- Rikuś?
- tak?
- Kocham Cię
- Ja też ciebie Kocham
- Kochany jesteś
- ty też, umuwiłabyś się ze mną na randkę?
- Oczywiście
- to dzisiaj o 20:30
- ok
- to do zobaczenia - złożyłem na jej policzku buziaka i wyszedłem z jej pokoju. Kiedy wyszedłem usłyszałem piski radości Van
- Rikuś wiem że podsłuchujesz SIO!!! - po tych słowach uciekłem do Ross'a aż się kurzyło - hmmm, dziwne nie ma ich u Laury ani u jego .... już wiem gdzie mogą być - zeszłem do kuchni.
- cześć Laura, cześć Ross
- cześć
- Laura twoja siostra cię woła 
- ok - Laura poszła
- Ross tą iprezę robimy jutro, ok?
- ok, nie ma sprawy
- dzięki, a zagramy po obiedzie w kosza wszyscy?
- dziewczyny na chłopaków?
- tak
- dobra
- ale do 20 musimy zdążyć
- czemu?
- bo muszę gdzieś wyjść
- ok, nie ma sprawy
- dzięki bracie
- nie ma za co

****Oczami Laury****
Poszłam do Van
- cześć Van
- hej , siadaj, muszę ci coś powiedzieć 
- no dajesz 
- całowałam się 
- z kim?
- Riker'em
- no to gratulacje
- to jeszcze nie wszystko. Siostra on umówił się ze mną na randkę
- .......

****************
jak myślicie jak Laura zareaguje 
odpowiedz już w XIII Rozdziale
Buziaczki :*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 35 ♥

Rozdział XXIV

Rozdział XXIX