Rozdział II

Ross wyszedł i pod koniec powiedział że za 15 min widzimy się na dole,. Wiec musiałam jakieś ciuchy ubrać. Po czym na chwile poszłam do mojej siostry Van i zobaczyłam ...........Rydel które robiły sobie paznokcie.

- cześć, czy mogę do was dojść-spytałam z uśmiechem
- pewnie-powiedziały synchronizowane
- dzięki, a mi też zrobicie?
- pewnie, siadaj- odpowiedziały razem
- dzięki, a wy idziecie na tą butelkę do chłopaków na dół za 10 min
- a na co będzie
- Ross mi powiedział że będzie na wyzwania i pytania ale głównie tak na poznawanie
- no pewnie- powiedziały razem
- Van to ty zrób paznokcie Lau, a ja idę się ubrać- powiedziała Rydel
- Ok- odpowiedziała moja siostra
Siostra zrobiła mi śliczne paznokcie. Ja miałam takie 
Moja siostra miała takie:

A Rydel miała takie:


Wszystkie wyglądaliśmy w tych pazurkach bosko,zostało nam jeszcze 5 min wię pogadaliśmy sobie jeszcze chwile o babskich sprawach, chłopakach, miłości, zakupach i umówiliśmy się właśnie na zakupy bo były wakacje....


***************W TYM SAMYM CZASIE TYLKO NA DOLE**********

Przygotowaliśmy z braćmi i moim najlepszym kumplem wszystko co było potrzebne: jedzenie, picie, pusta butelka, koce, poduszki do siedzenie.
Wszystko było gotowe trzeba było tylko pójść po nie, zrobiliśmy wyliczankę .... i wypadło na Rossa jak zawsze...
- ja znowu, a wy nie możecie-powiedział ze smutkiem ale w głębi duszy się uśmiechał
- tak musisz- odpowiedzieli jego bracia i najlepszy przyjaciel
- dobra idę
Wszyscy się uśmiechnęli a Ross poszedł na górę

***************Oczami Rossa**********
Doszedłem na górę ...... dziewczyn szukałem w pokoju Rydel, Laury i nigdzie ich nie było więc poszedłem do Van i tam zobaczyłem grupkę dziewczyn okładających się poduszkami, był to bardzo fajny widok, śmiałem się jak opętany..... wkońcu przestałem się śmiać i powiedziałem
- dziewczęta zapraszam na butelkę- powiedziałem z uśmiechem na twarzy pokazując im moje śnieżno białe ząbki
- dobrze kochaniutki schodzimy-powiedziały dziewczyny z rumieńcami
ale nie pozwolił Laurze iść samej po dzisiejszej wpadce na schodach
powiedziałem jej do ucha "zaniosę cię moja Lauru siu na dół, dobrze" Laura się uśmiechnęła i pokiwała głową na zgode.
Po kilku sekundach byli wszyscy na dole, więc zaczęliśmy grę. 
Na samym początku zaczęły dziewczyny kręcić a dosłownie Rydel........ i wypadło na Rossa.
- dobra Ross co chcesz pytanie czy wyzwanie?
- niech berdzie wyzwanie- powiedziałem
-dobra to, masz pocałować Laurę w policzek
Ross odrazu to zrobił, a Laura się zarumieniła. Zaczął kręcić Ross po kilku sekundach wypadło na Ella 
- o mój kochany kumplu, co wybierasz pytanie czy wyzwanie- powiedział z uśmiechem
- wybieram wyzwanie
- więc tak masz pocałować Rydel i czółko
Tak nasz kochany Ell zrobił po kilku sekundach kręcił i wypadło na Van
- kochana Vanesso co chcesz pytanie czy wyzwanie
- a niech będzie wyzwanie
- dobrze, więc musisz przez całą grę być oparta o Rikera ramię
wiec tak jak ell powiedział Vanessie tak zrobiła, i na dodatek było jej bardzo wygodnie w jego ramionach,,,.... po kilku sekundach Vanessa wylosowała ... Rydel
- siostrzyczko (tak Van mówi na Rydel) co chcesz pytanie czy wyzwanie ?
- pytanie! :)
- Ok, to czy podoba ci się Ell?
- no tak się podoba, w swoim rodzaju
wszyscy zrobili Awwwwwwwww, po tym Rydel zaczęła kręcić i tak się zorkreciła ta gra.
Było już po północy, wszyscy poszli się myć, a po kąpieli do Laury przyszedł jej najlepszy przyjaciel Ross

**********Oczami Laury********
Usłyszałam pukanie bardzo sie cieszyłam z tego bo wiedziałam żw to Ross przyszedł, i tak się właśnie stało to był przywitali się ze sobą (przytulili się i pocałował mnie w policzek). Zaprosiłam Rossa do mojego pokoju i powiedziałam wszystko Rossowi co mnie gryzie. Było już po 2 w nocy więc spytałam się Rossa czy zostanie u mnie na noc w pokoju, a Ross się jak zawsze zgodził... Bardzo się z tego powodu aż...........

**********************************************************************************************************************************
Chcecie się dowiedzieć co zrobiła Laura, to czekajcie na Rozdział III KTÓRY BEDZIE JUTRO 
Buziaczki :*








Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 35 ♥

Rozdział XXIV

Rozdział XXIX