Rozdział III

 Zaprosiłam Rossa do mojego pokoju i powiedziałam wszystko Rossowi co mnie gryzie. Było już po 2 w nocy więc spytałam się Rossa czy zostanie u mnie na noc w pokoju, a Ross się jak zawsze zgodził... Bardzo się z tego powodu aż........... cieszyłam

******Narrator******
Gdy Laura usłyszała zdanie Rossa odrazu się rzuciła na niego i namiętnie pocałowała chłopaka, ten pocałunek trwał bardzo długo był najdłuższy na świecie. Ross bardzo się cieszył ale nie-dawało mu to spokoju więc zapytał:
- a za co to- zapytał ze zdziwieniem, ale w duszy bardzo się z tego cieszył
- za to co robisz dla mnie i że jesteś przy mnie jak cię potrzebuję- odpowiedziała z uśmiechem na twarzy, a Ross namiętnie pocałował i spytał się Laury czy bedzie z nim chodzić. Laura bardzo się ucieszyła, a na słowo "tak" dała Rossowi buziaczka w usta.
- czyli to oznacza "tak"?
- Oczywiście, że tak - i znowu się pocałowali

***********Oczami Ross'a**********
Bardzo się cieszyłem że Laura będzie moją dziewczyną, ale nie wiedziałem gdzie mam spać, więc spytałem się swojej kochanej dziewczyny
- Kochanie, bo ty mówiłaś że mam zostać u ciebie na noc, to gdzie ja mam spać- spytałem z wzrokiem szczeniaka 
- mój blondasku, będziesz spał dziś ze mną, bo mam bardzo duże łóżko- po tej odpowiedzi ja cieszyłem się, ale w duszy miałem szatańskie plany. Po chwili poszliśmy się myć, poszedłem do swojego pokoju po ciuchu po bokserki bo nie byliśmy na tym piętrze sami, na tym piętrze co my była też Rydel moja siostra więc nie chciałem jej obudzić, jak doszedłem do łazienki się myć. Ja umyłem się o wiele wcześniej niż Lau więc poszedłem do jej pokoju i pościeliłem łóżko, po chwili zobaczyłem jak Laura wychodzi z łazienki i wchodzi do pokoju miała śliczna piżamkę i kapcie do kompletu:


















- Wyglądasz ślicznie kochanie - powiedziałem
- dziękuje, jesteś kochany - powiedziała
- no widzisz - powiedziałem, a Laura pocałowała mnie w policzek na dobranoc
Po chwili leżałem w łóżko z moim króliczkiem wtuleni w siebie, jeszcze prze dłuższa chwile rozmawialiśmy aż do 3:58 nad ranem i poszliśmy spać

*******Rano godz 10;00 Oczami Ross'a******
Światło przedzierało się przez okno i się obudziłem, pomyślałem że przygotuje mojemu króliczkowi ubranka na dziś i wyjąłem jej zestaw o taki:





Po wybraniu jej ubranek na dziś musnąłem ją delikatnie moimi ustami w policzek i się obudziła.
- Witaj Króliczku 
- Witaj Blondasku
- Jak się spało ze mną - zapytałem z uśmiechem
- Spało się cudownie, milutko i przyjemnie-uśmiechnęłam się 
- Przygotowałem ci ubranko na dzisiaj, leży na fotelu - Lau wstała z łóżka i zobaczyła piękny zestaw, podziękowała chłopakowi dając mu buziaka w policzek, wzięła ubranie i poszła do łazienki się przebrać, a ja w tej chwili poszedłem do siebie się ubrać miałem na sobie bluzkę z napisem "I Love my Girl-friend" i dżinsy potargane oraz  conversy. Kiedy Laura jeszcze się ubierała to ja poszedłem do jej pokoju i pościeliłem łóżko, kiedy podścielałem jej łóżko mój króliczek wszedł po cichu do pokoju i zasłoniła mi oczy a ja się obróciłem do niej i zobaczyłem ją wyglądała ślicznie w tym zestawie. Porozmawialiśmy chwili i po chwili usłyszeliśmy głos mojej rodzicielki
- Ross, Riker, Rocky, Ell, Rydel, Ryland, Van, Lau śniadanie wszyscy na dół!!!! - krzyczała Stormie
Nie poszliśmy odrazy czekaliśmy aż wszyscy zejdą na dół bo chciałem się pochwalić że Laura jest moją dziewczyną, 
Zeszedłem z Laurą na dół za rękę i wszyscy krzyczeli Awww lub klaskali i nam gratulowali.

*****Wszyscy**********
Kiedy zobaczyliśmy Raurę cieszyliśmy się bardzo ich szczęściem. Van podeszła do nowej pary i im pogratulowała i przytuliła ich obu, Vanessa powiedziała Ross'owi do ucha że niema jej skrzywdzić, a Ross odpowiedział ''nieskrzywdze jej nigdy" , wszyscy do nowej pary podchodzili razem z Stormie i Markiem. Stormie wkońcu powiedziała
- Wszyscy do stoły bo jest już prawie zimne a na śniadanie były naleśniki po śniadaniu nasza nowa para poszła do pokoju Ross'a.
A reszta R5 i Van czyli Riker, Rydel, Rocky, Raltiff i Ryland z Van obmyślali plan żeby zrobić imprezę.................

****************************************************************
Chcecie zobaczyć jaką imprezę zrobią nowej parze i co się wydarzy przed imprezą dowiecie się jutro w IV Rozdziale
Buziaczki :*

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 35 ♥

Rozdział XXIV

Rozdział XXIX