Rozdział XIII

- to jeszcze nie wszystko. Siostra on umówił się ze mną na randkę 
- ... no to kolejne gratulacje

- dzięki siostra
- a o której jesteście umówieni?
- na 20:30
- no to super będziemy chodzić na podwójne randki 
- no właśnie ... ale Laura obiecaj mi że nikomu nie powiesz, nawet Ross'owi, ok?
- ok, obiecuję
- dzięki - Nagle usłyszałyśmy głos Stormie "Moje kochane dzieciaczki na dół na śniadanko!!!" Zeszłam z moją siostrą na śniadanie na dole byli już wszyscy ale nie ominęła się bez patrzenia sobie w oczy Ross mi a Riker Van wyglądało to fajnie. Usiadłam koło Ross'a a Van pomiędzy mną a Riker'em na śniadanko były naleśniki z owocami egzotycznymi. Ja, Ross, Riker, Van i Rydel wzięliśmy sobie z owocem cherimoya i bananem a Rocky, Raltiff, Mark i Stormie z bitą śmietaną i kokosem, śniadanie było przepyszne, podziękowałam za posiłek i poszłam sama do swojego pokoju zrobiłam sobie maseczkę z truskawką i miętą, puściłam sobie muzykę z laptopa i weszłam też na twitter'a i napisałam status swojego profilu "Relax with your favorite music". Wylogowałam się i zaczęłam pisać w swoim pamiętniku 


Drogi Pamiętniczku!
Od 6 dni chodzę z Ross'em
A moja siostra od wczoraj z Riker'em
Tylko brakuje nam żeby Rydel
chodziła z Raltiff'em a Rikessa ma dzisiaj randkę
o 20:30 a ja dzięki mojemu misiowi
poradziłam sobie z trudną sprawą
i dzięki jemu napisałam piosenkę.

Po napisaniu notatki poszłam zmyć maseczkę i się cała odświeżyłam bo było 37℃, po odświeżeniu się poszłam do pokoju i posiedziałam tam trochę weszłam na swoją oficjalną stronę na Facebooka i powiedziałam że za kilka dni mogą zobaczyć mój nowy Cudny album z nową piosenką "shine" po minucie było 1000 like i 698 komentarzy po tym się wylogowałam i poszłam na taras się poopalać ale długo to nie trwało bo 5 min dlatego że usłyszałam pukanie do drzwi, otworzyłam i zobaczyłam czerwoną jak truskawkę Van 
- co się stało? - zapytałam
- denerwuje się przed moją randką
- znam pewien sposób, chodź
- ale gdzie?
- zobaczysz
Poszłam z moją siostrą do pokoju Riker'a, zapukałam i weszłam z moją siostrą do jego pokoju
- Cześć Riker - powiedziałam
- Cześć... co wy tu robicie?
- mam dla ciebie informacje
- jaką ?
- Vanessa się denerwuje i jak do mnie przyszła była czerwona jak truskawka
- ale czym się denerwuje?
- waszą randką
- jaką randką?
- Riker powiedziałam jej - dołączyła moja siostra 
- i nic nie powiem nikomu - powiedziałam
- dziękuje Laura - Riker mnie przytulił
- więc pomóż jakoś Vanessie 
- ok - skierował się do Van - kochanie czym się denerwujesz?
- że ta randka nie wypali i w ogóle związek 
- nie bój się zaplanowałem randkę tak aby się nic nie stało, a co ci poprawi humor?
- ty już wiesz co
- o to chodzi? - w tym momencie Riker pocałował moją siostrę
- Awww - powiedziałam jak zobaczyłam pocałunek Rikessy
W tym momencie po pocałunku Riker do mnie podszedł
- Laura, na pewno nie powiesz tego 
- tak, obiecuję, nie powiem nikomu, a poza tym po co się ukrywacie?
- no wiesz jak powiemy reszcie że my razem chodzimy to zaczną gadać a potem zapomną
- no też prawda
- a jak tam u ciebie i Ross'a? - zapytał Riker
- cudownie, jak mnie przytula albo śpie z nim to czuję się przy nim bezpieczna, całuje nieziemsko jest nieziemsko milusi, dba o mnie
- Ooo, słodka para z was - powiedział Riker - a kochaliście się? - spytał Riker
- ... nie - odpowiedziałam 
- muszę z nim porozmawiać
- ale nie mów że ja ci to mówiłam 
- obiecuję
- dzięki
- o! zapomniałbym dziewczyny zagracie z nami w kosza po obiedzie?
- tak - powiedziałam razem z siostrą - a kto z kim?
- dziewczyny na chłopków. Tylko przed 20 muszę się zerwać z Vanessą
- wiem
- dzięki kochana jesteś
- to my widzimy się na obiedzie 
- do zobaczenia - zabrałam z sobą Van i poszliśmy do jej pokoju
Kiedy doszłam z Van do jej pokoju....

******************
jak myślicie co będą robić i co się stanie po obiedzie odpowiedzi szukajcie w XIV rozdziale który będzie już jutro
Dzubaski :*

Komentarze

  1. Nie mogę się doczekać, bo będzie dalej *u*
    Uwielbiam Twojego bloga, świetne piszesz :33

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 35 ♥

Rozdział XXIV

Rozdział XXIX