Rozdział XIX

You Can Come To Me

You Can Came To Me
Yeah...

Po skończonej grze na gitarze i śpiewaniu nie wiedzieliśmy co robić, ale zaczęłam rozmowę
- ładnie grasz i śpiewasz
- y też
- dzięki...
- usiądź, przede mną
- ale po co?
- po prostu usiądź - wzięłam swoją poduszkę i przełożyłam poduszkę i przełożyłam poduszkę na stronę Ross'a i na niej usiadłam, Ross przełożył gitarę przez zemnie i oparł ją o moje nogi, złapał moją rękę i ciągnął ją po strunach w rytm piosenki. Kiedy Ross skończył moją ręką brzdąkać struny odezwał się - i do jakiej piodenki to było?
- Shine
- dobrze, a to? "I'm Crazy, It's true, Crazy for you"
- Crazy 4U, teraz ja "Stay With Me, tonight"
- Stay With Me 
- dobrze, a "Have you ever, had this feeling"?
- Shine
- tak, a "So make me lose my mind"?
- nie wiem, Holidays?
- tak, teraz ty
- "Sometimes things just fall apart"
- One Last Dance
- tak, .... Laura?
- tak?
- napiszesz ze mną piosenkę?
- no pewnie - ja usiadłam do pianina a Ross usiadł koło mnie i po 3 godzinach mieliśmy wszystko muzykę i słowa piosenką nosiła tytuł "Me and You" i zaśpiewaliśmy ją razem 

Never known anyone
Like you before
Someone who can make smile
When I'm fallin' down on the floor
My life so hard 'till I meet you
Somehow you get me
When nobody else has clue

It's okay to be me
Next to you
It feels good to be one
Of the two just like glue

Me And You
Ooh-oh-Ooh-oh
So glad I got a guy like you
Me And You
Ooh-oh-Ooh-oh
Always got each others
Back we do
‘Cause everything’s
A little bit better
When you and I stick together
Stuck on you
Ooh-oh-Ooh-oh
Me And You
Ooh-oh-Ooh-oh

If you need a shoulder
You got mine
If you’re ever in a pinch
You’d know I’d give
My very last dime
Two peas in a pod
Me And You
In perfect harmony
We’re bobbing our
Heads to the groove

It's okay to be me
Next to you
It feels good to be one
Of the two just like glue

Me And You
Ooh-oh-Ooh-oh
So glad I got a guy like you
Me And You
Ooh-oh-Ooh-oh
Always got each others
Back we do
‘Cause everything’s
A little bit better
When you and I stick together
Stuck on you
Ooh-oh-Ooh-oh
Me And You
Ooh-oh-Ooh-oh

You always got a friend
Always got a friend
Always got a friend in me
I always got a friend
Always got a friend
Always got a friend in you too
You always got a friend
Always got a friend
Always got a friend in me
I always got a friend
Always got a friend
That’s the way it’s gonna be

Me And You
Ooh-oh-Ooh-oh
So glad I got a guy like you
Me And You
Ooh-oh-Ooh-oh
Always got each others
Back we do
‘Cause everything’s
A little bit better
When you and I stick together
Stuck on you
Ooh-oh-Ooh-oh
Me And You
Ooh-oh-Ooh-oh

Me And You
Ooh-oh-Ooh-oh
(You always got a friend
Always got a friend
Always got a friend in me)
Me And You
Ooh-oh-Ooh-oh
(I always got a friend
Always got a friend 
Always got a friend in you too)
‘Cause everything’s
A little bit better
When you and I stick together
Stuck on you
Ooh-oh-Ooh-oh
Me And You
You-ou-ou-ou-ou-ou

****godz 16:01****
- super piosenka wyszła nam kochanie
- cudowna
- a wiesz czemu
- nie
- bo mamy zgrany zespół
- ale to słodkie
- ty jesteś słodka
- puk! puk!
- proszę - powiedziała Laura do kogoś za drzwiami
- za 5 min będzie podwieczorek..... albo zejdźcie już, pomożecie mi - powiedziała moja mama
- dobrze ciociu/mamo - powiedziałem razem z Laura w tym samym czasie i zeszliśmy z moją mamą na dół

****Kuchnia. Oczami Stormie****
- Ross! ty udekorij stół, a ja z Laurą podwieczorek, ok?
- dobrze
- to do roboty - wziełem talerze, serwetki, sztućce i inne tam dzirdzimoły do dekoracji

****W kuchni. Laura i Stormie****
- to Laura na co masz ochotę na podwieczorek? - spytałam mnie ciocia
- zrobimy ciociu placki z jabłkami
- dobrze, to wyłuż potrzebne składniki, a ja wyjmę patelnie i tam różne graty
10 min później
- Ciociu już wszystko przygotowałam
- to zaczynamy
45 min później 
- już wszystkie placuszkiupieczone (35 szt) co teraz?
- teraz ciociu można oblać jogurtem, albo posypać cukrem pudrem
- to zrobimy z tym i tym
- dobrze
- cześć mamo - powiedział Riker
- cześć synku
- co będzie na podwieczorek?
- specjał Laury
- Laura co będzie na podwieczorek?
- zobaczysz - Riker spuścił głowę i poszedł do swojego młodszego brata Ross'a
- hej bra.....

****************
Rozdział 20 już jutro
dzibaski :*

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 35 ♥

Rozdział XXIV

Rozdział XXIX