Rozdział 41 ♥

Od poniedziałku zaczynamy naukę w szkole.... będę z Ross'em, Rocky'm i Ryland'em,         a moja siostra z Rydel, Riker'em, Ratliff'em.

Kiedy skończyłam pisać w moim pamiętniczku myślałam co by tu porobić ....nic mi nie przychodziło, ale w pewnym momencie ktoś zapukał do moich drzwi...
- Proszę - odpowiedziałam
- Cześć Misia, mogę wejść? - drzwi sie otworzyły i w drzwiach ukazał sie Ross
- Cześć Kochanie, pewnie - Ross podszedł do mnie i pocałował w policzek
- Co porabiasz? 
- No właśnie nic
- To dobrze bo za 1 godzinę będziemy grali w butelkę, a teraz zapraszam cię na spacer
- Aww.. jaki ty słodki i kochany jesteś, na pewno z tobą wyjdę, tylko sie ubiorę, oki?
- Ok, to ja czekam na dole, a ty się kochanie przygotuj
- Ross?
- Tak?
- Delly mówiła że za 30 min...?
- Tak, ale poszła jeszcze na zakupy i będzie za godzinę
- Aha.. - Ross wyszedł, a ja zaczęłam szukać ubrań... wybrałam krótkie spodenki, bluzkę z długim rękawem i kilka bransoletek i buty na 9 cm obcasie i w tym stroju poszłam do łazienki zrobić sobie makijaż i po 5 min wyszłam z łazienki i zeszłam na dół. Tam czekał mój kochany. I wyszliśmy razem z domu krzycząc "wychodzimy!" ... Pochodziliśmy sobie po parku.... Po 45 min sie zbieraliśmy bo trzeba było iść do domu, i po 10 minutach spacerku doszliśmy do domu, tam poszliśmy tylko odnieść nasze rzeczy... ja torebkę, a Ross kurtkę i zeszliśmy na dół, oraz usiedliśmy w dużym kole, razem z rodzicami... i oni zaczęli.

****Wszyscy****
- Dobra, wszyscy już są to zaczynamy, rodzice kręcą pierwsi - powiedziała Delly
- Dobrze - powiedział Stormie i zakręciła... wypadło na Delly - misia co chcesz?
- Pytanie
- Pamiętasz, co wydarzyło sie w twoje 16 urodziny
- Bardzo dobrze, pamiętam - tym razem  zakręcił Mark i wypadło na Riker'a - Pytanie czy wyzwanie?
- Wyzwanie 
- Powiedz "stół z powyływanymi nogami" - powiedział Mark
- Stół z poływanymi nogami.... aaaa! nie umiem - teraz kręcił Riker i wypadło na Vanessę 
- Misiaczku co chcesz?
- Gofra z bitą śmietaną - odpowiedziała
- Ha haha - wszyscy poszliśmy w śmiech
- Ale nie o to mi chodzi, pytanie czy wyzwanie?
- Nie odpowiem ci, dopóki nie dostanę gofra z bitą śmietaną - Riker podniósł swój zacny tyłeczek i poszedł do kuchni zrobić gofra.... Graliśmy tak gdzieś do północy i poszliśmy spać ... I tak w ten sposób minął nasz ostatni weekend w tym mieście w najbliższych 7 miesiącach. 

****Oczami Laury****
Obudziłam sie o 6:30 bo na 8:00 miałam do szkoły... zapakowałam sie na dzisiejsze lekcje czyli: muzyka, taniec, plastyka, biologia, wf i aktorstwo.. strój do tańca zapakowałam do innej torby... pościeliłam łózko, i wyszykowałam sobie ciuszki na dzisiaj z którymi poszłam do łazienki .... Tam wzięłam prysznic, umyłam włosy (wysuszyłam i zrobiłam lekkie fale) następnie się cała wysuszyłam i ubrałam ciuszki na dziś: leginsy, bluzkę, buty, kolczyki, bransoletki, skarpetki i mój kochany naszyjnik który dostałam od Ross'a, oraz zrobiłam sobie lekki makijaż i pomalowałam paznokcie... Kiedy wszystko zrobiłam była 7:10, zeszłam na dół z moim plecaczkiem i małą torbą w której miałam strój, na dół, położyłam ją przy moim miejscu, pod stołem, i poszłam do kuchni... zrobiłam sobie śniadanko, kiedy wyszłam z kuchni, byli już wszyscy w salonie i już pałaszowali śniadanko, ja się do nich przysiadłam i zjadłam z nimi. Kiedy była 7:30 zaczęliśmy sie zbierać do wyjścia, ja założyłam moją kurtkę dżinsowa i wyszłam na ogródek z Delly i siedzieliśmy na ławce, a po kilku minutach wszyscy byli i poszliśmy wolnym spacerkiem do liceum...
- Ross, Laura i Ryland wy pierwszą lekcję macie w sali 15, a Rydel, Van, Ja i Rocky mamy w sali nr 13 - powiedział Riker
- Ok - powiedzieliśmy i rozeszliśmy się do swoich sal, ale i tak na wszystkich przerwach chodziliśmy razem. 
Zabrzmiał pierwszy dzwonek lekcyjny Ja, Ross, Ryland weszliśmy do sali p. Andżeliki Benward i przedstawiła nas całej klasie
- Dzieci drogie, mam zaszczyt wam przedstawić naszych nowych uczniów, jest to Ross Lynch, Laura Marano i Ryland Lynch 
- Cześć - powiedzieliśmy w trójkę
- Hej - odpowiedziało nam 16 głosów
- Ryland ty sobie usiądź z Olivią, dobrze?
- Dobrze - odpowiedział DJ
- A ty Ross z Laurą, tam - pokazała nam ostatnią ławkę przy ścianie i skierowaliśmy się tam - dobrze - odpowiedzieliśmy 
- Jestem waszą nauczycielką muzyki i aktorstwa oraz wychowawczynią waszej klasy, mam na imię Andżelika Benward .... - rozdała naszej klasie 3 plany lekcji a Ross powiedział że tylko przez tydzień będziemy tu chodzili bo mamy trasę... kiwnęła głową i zaczęła kontynuować lekcję - o zapomniałam wam powiedzieć że jestem jeszcze waszą nauczycielką od plastyki, a taniec będziecie mieć z 2R ...
- Ale super, taniec będziemy mieli z naszymi - powiedziałam szeptem do Ross'a a on sie uśmiechnął .....
Na tańcu: tak samo (całe R5, siostry Marano i DJ)...tańczyliśmy nowy układ który mamy tańczyć w piątek 
Plastyka: rysowanie ulubionego aktora/aktorki piosenkarza/piosenkarki
Biologi: tak samo... układ mięśniowy i nerwowy
Wf: inaczej... gra w siatkę, hokej oraz kosza (sprawdziany na żuty)
Aktorstwo: tak samo... nowe role i przedstawienie scenariusza ...... 
LEKCJE SIĘ SKOŃCZYŁY i czekaliśmy przed wejściem do szkoły na resztę...

****Oczami Riker'a. 6 godz wcześniej****
Nasze lekcje: informatyka, taniec, biologia, matematyka, plastyka i wf. Kiedy zadzwonił dzwonek Ja, Van, Rydel, Rocky i Ell weszliśmy do sali p. Luke Benchmark, przedstawił nas klasie...
- Dzień dobry
- Dzień dobry - odpowiedziało 20 głosów
- Chcę wam przedstawić naszych nowych uczniów którzy będą tu uczęszczać przez najbliższy tydzień .... to jest Riker, Rydel Lynch, Vanessa Marano i Ellington Ratliff - pokazywał nas
- zapomniał pan o mnie - powiedział Rocky
- A jak sie nazywasz?
- Rocky Lynch
- .... ty chłopcze jesteś zapisany do klasy 1R p. Andżeliki w sali 15
- aha, dziękuje - otworzył drzwi od sali
- poczekaj!
- Tak?
- Zaprowadzi cię tam Savanna - powiedział a Savanna wyszła z Rocky'm i wróciła po...5 min - usiądźcie sobie gdzie chcecie - ja usiadłem z Van a Rydel z naszym perkusistą - więc tak nazywam sie się Luke Benchmark jestem waszym wychowawcą i nauczycielem od Bioli ale należycie do klasy muzyczno- artystyczno - aktorskiej tak jak 1R - po swojej przemowie rozdał naszej czwórce plany lekcji - i taniec będziecie mieli z 1R 
- Juhu uu - krzyknęliśmy w czwórkę, a facet zaczął prowadzić Biole  
Biologia: dorastanie i rozmnażanie ludzi (na jaką lekcję trafiliśmy ihihiih od aut.)
Informatyka: tak samo... sprawdzian, o cholercia .... ale nie pisaliśmy 
Taniec: to samo... nowy układ, zabawa z naszą paczką (rodzinką)
Matematyka: tak samo.... że wtf!! .... kolejny sprawdzian, co to ma być!!!
Plastyka: tak samo... rysowanie martwej natury .... nudy yyy
Wf: tak samo... siatkówka, piłka nożna...
I LEKCJE SIĘ SKOŃCZYŁY tylko facet nas przetrzymał z jakieś 5 min...

****Oczami Ross'a, Laury, Ryland'a i Rocky'go****
Czekamy pod szkołą już jakieś 5 minut i wkońcu ich widzimy i idziemy do domu na obiad....

****W domu 15 minut później****
- Cześć dzieci, jak tam w szkole? - spytała Stormie z Mark'iem
- Dobrze - odpowiedział Ross, Laura, RyRy i Rocky
- Nas obeszły 2 sprawdziany - powiedzieli Riker, Rydel, Ell i Van
- A mnie przenieśli do klasy 1R - powiedział Rocky
- A poszedłeś do 2 - spytał Mark
- Tak
- Kochany, twój rocznik to klasa 1
- Aha
- To dzieci macie te sprawdziany nadrobić
- Dobrze.... a w piątek mamy występ z tańca
- Oo to fajnie, a załatwicie sobie żebyście zagrali w piątek kilka piosenek
- Nie.... my mamo chcemy być w szkole normalsami a nie "sławnymi" dziećmi jak inni to mówią - powiedziało całe R5 i siostry Marano w tym samym czasie
- Rozumiemy was, ale dyrektorka dzwoniła że jak będziecie jechać na trasę żebyście dali koncert w piątek - powiedzieli rodzice
- Dobra, ale tylko jedną piosenkę na koniec i początek - powiedział Riker i Ross
- Kochani jesteście , ja zadzwonię  a wy idźcie umyć ręce - powiedziała mama i poszła do telefonu a my do łazienki... W kuchni byliśmy wszyscy po 10 min, a na obiad był bigos i ziemniaczki z kotlecikiem oraz z kompocikiem. Zjedliśmy obiad i każdy poszedł w swoją stronę (pokoi).

****Oczami Laury****
Kiedy doszłam do swojego pokoju ... rozpakowałam sie, powtórzyłam sobie wszystkie przedmioty na jutro i przepisałam plan lekcji ... dla 1R.

Godz.
Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
1.
Muzyka
----------
----------
Wf /2R
--------
2.
Taniec  /2R
----------
Religia
Wf /2R
--------
3.
Plastyka
Wf
Chemia
Fizyka
--------
4.
Wf
Muzyka
J. Angielski
Geografia
--------
5.
Aktorstwo
Śpiew
Muzyka
Śpiew
--------
6.
---------------
Matematyka
----------
Muzyka
Muzyka /2R
7.
Hist. Muzyki /2R
Chemia
Wf
Historia
Plastyka
8.

J. Angielski
Godz. Wych
Plastyka
Śpiew
9.




Taniec /2R
10.




Dod. Taniec /2R


Kiedy taki pisałam, do mojego pokoju wszedł Ross
- Hej misia, co robisz?
- Pisze plan lekcji i reszcie naszej klasy....
- Ale ślicznie, mi też taki zrobisz? plosiiee?
- Spoczko - dałam Ross'owi do ręki plan lekcji, a on pocałował mnie w policzek i pociągnął mnie do swojego pokoju.....

****W tym samym czasie. Oczami Riker'a****
Kiedy wleciałem do swojego pokoju, padłem na łóżko strasznie zmęczony byłem, chociaż mieliśmy do 13:25 lekcje ... Po godzinie leżenia, wkońcu zrozumiałem że muszę sie przygotować, rozpakowałem się, powtórzyłem lekcje na jutro i przepisałem plan lekcji dla.... 2R 

Godz.
Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
1.
Informatyka
-----------
--------
Wf /1R
-----------
2.
Taniec /1R
-----------
Geografia
Wf / 1R
-----------
3.
Biologia
Muzyka
Matematyka
Wos
-----------
4.
Matematyka
Śpiew
Chemia
Godz. Wych
Wf
5.
Plastyka
Taniec
Fizyka
Muzyka
Wf
6.
Wf
Chemia
J. Angielski
Plastyka
Muzyka /1R
7.
-----------
J. Angielski
Religia

Plastyka
8.
Hist. Muzyki /1R
Wf
Wf

Informatyka
9.


Wf

Taniec /1R
10.




Dod. Taniec /1R

Boże ile ja mam lekcji - pomyślałem 
Napisałem także Vanessie, Rydel i Ratliff'owi i zaniosłem im, kiedy to zrobiłem, Zabrałem wszystkich do Skate Parku.... byliśmy tam do 21:15 i wróciliśmy do domu ....
Tak ten cały tydzień minął w ten sposób... nauka, zadania, wolne i wkońcu piątek po przedstawieniu i po lekcjach. Kiedy nastąpiła sobota odbyło się zebranie całej rodziny... dostaliśmy kartki z datami koncertów miast i państw w których mamy grać (a ja tak uwielbiam grać w miasta i państwa od. aut). A Laura dostała tylko listę ale mniej rozszerzoną gdzie było 5 państw tam gdzie my występujemy a jak będzie miała sponsora to z nią pojedziemy tam.....

Koncerty R5
Europe Tour
R5
  • Warsaw, Poland Feb 05, 2014
  • Tel Aviv, Izrael Feb 08, 2014
  • Oslo, No Feb 10, 2014
  • Stockholm, SE Feb 11, 2014
  • Comenhagen, DK Feb 12, 2014
  • Berlin, DE Feb 13, 2014
  • Mannheim, DE Feb 15, 2014
  • Hamburg, DE Feb 16, 2014
  • Cologne, DE Feb 17, 2014
  • Antwenp, BE Feb 19, 2014
  • Amsterdam, NL Feb 20, 2014
  • Munich, DE Feb 22, 2014
  • Milan, MI IT Feb 23, 2014
  • Barcelona, Catalonia, ES Feb 12, 2014
  • Madrid, ES Feb 26, 1024
  • Paris, FR Feb 28, 2014
  • Birmingham, UK GB Mar 03, 2014
  • London, UK GB Mar 04, 2014
  • Manchester, UK GB Mar 05, 2014
  • Glasgow, Lonarkshine GB Mar 06, 2014
  • Dublin, Leicester IE Mar 08, 2014

Koncerty 
Laura Marano

  • Tel Aviv, Izrael Feb 08, 2014
  • Oslo, No Feb 10, 2014
  • Stockholm, SE Feb 11, 2014
  • Comenhagen, DK Feb 12, 2014
  • Warsaw, Poland Feb 05, 2014
- Dzieci, więc jutro zaczynacie sie pakować i o 4 nad ranem mamy samolot, więc jak chcecie to możecie sie jutro z samego rana zapakować albo dziś pod wieczór i spać jutro do 12. A teraz idźcie na górę umyć ręce i zawołamy was na kolację - powiedział Mark

****Wszyscy****
Zrobiliśmy tak, jak powiedzieli nasi rodzice, i wyłożyliśmy walizki na instrumenty i na ubrania i powiesiliśmy kartki z koncertami na naszych drzwiach od pokoi i zeszliśmy na kolacje.... po kolacji weszliśmy do swoich pokoi i zaczęliśmy sie pakować razem z instrumentami. Zapakowaliśmy sie w ciągu 3-4 godzin czyli było po północy.... poszliśmy myć i zasnęliśmy.... Ten weekend był na szybkiego..... Kiedy nastąpiła sobota  niedziela rano wylecieliśmy z LA ... i właśnie teraz już jest 18:00 i jesteśmy już w Hotelu Sobieski w Polsce .....i gramy nasz pierwszy Koncert w Polsce, a następny już za 2 dni !!! w Izraelu...
Polska to bardzo śliczne miejsce na pewno tu jeszcze przyjedziemy.....

Dziękujemy Polska!!!!
Kochamy Was!!!!!!!!!!!!
                                                    Ross, Riker, Rydel
                                                                  Rat, Rocky, Laura :* <3


*********************************************
I oto jest ostatni rozdział 1 sezonu
jak wam sie podoba 
za nie wiem jak długo pokażą sie nowi bohaterowie 2 sezonu
i prolog 
mam nadzieje że pod tym rozdziałem znajdzie sie powyżej 10 komentarzy 
LICZĘ NA WAS!!!
BUZIACZKI :* 
I DO ZOBACZENIA
CZYTASZ=KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 35 ♥

Rozdział XXIV

Rozdział XXIX