Rozdział XIV

WAŻNA NOTKA! 

- do zobaczenia - zabrałam z sobą Van i poszliśmy do jej pokoju. 
Kiedy doszła z Van do jej pokoju ... wybraliśmy jej strój na jej randkę

Wybrałam jej sukienkę nr 3 tą co ostatnio kupiła w H&M do tego czarne balerinki, czarny pasek i pomarańczowo - czarne bransoletki, kiedy wybraliśmy mojej siostrze strój usłyszałyśmy krzyk "DZIECI NA DÓŁ OBIAD!!!!" przestraszyliśmy się i po sekundzie wszyscy byli na dole i ułożeni w rządku jak w wojsku .... Na obiad był rosół i bigos z ziemniaczkami. Po zjedzonym obiadku zeszłam na górę po mój tekst i zeszłam a Ross zabrał głos
- Mogę prosić o ciszę? - było cicho - uwaga przed wami kochana,  słodka, śliczna Laura Marano! zaśpiewa swój nowy hit pt "Shine" - zaczęli bić brawa .
Ross przestawił mi keyboard a sam grał na gitarze

Shine, shine, shine, shi - i - i - ine

Have you ever, had this feeling
Like you can't believe in what you're seeing?
Head is spinning, in slow motion
Heart is pounding, Time is frozen


po pierwszej zwrotce wszyscy się dołączyli Rydel przejęła keyboard, Rocky i Riker wzieli gitary a Raltiff bębny a ja weszłam na środek "sceny" pokoju i kontynuowałam śpiewanie

Don't close your eyes
Look around, your dreams are coming alive
Don't be surprised
You know that you were born to shine

You're a firefly, you're the sunlight
You're a shooting star breaking through the night
You're a rocket, in the darkness
And you sparkle like a diamond sky
You're gonna be anything you wanna be
If you open your heart and just believe that
The light within will be your guide, ohh
You're amazing, fire blazing
No more waiting, it's your time to shine

It's your story (It's your story), never ending (Never ending)
Fairy tales, such a magical beginning
Like a candle, you're eyes glisten
As you view the wonder, you're reminicsin

(Shine)
So fly, so free
And smile down on all you see
Your heart, is true
And the world can't help but notice you

You're a firefly, you're the sunlight
You're a shooting star breaking through the night
You're a rocket, in the darkness
And you sparkle like a diamond sky
You're gonna be anything you wanna be
If you open your heart and just believe that
The light within will be your guide, ohh
You're amazing, fire blazing
No more waiting, it's your time to shine

You glow, like a beautiful rainbow
Reaching through the sky, so bright
With the heart of gold inside

You're a firefly, you're the sunlight
You're a shooting star breaking through the night
You're a rocket, in the darkness
And you sparkle like a diamond sky
You're gonna be anything you wanna be
If you open your heart and just believe that
The light within will be your guide, ohh
You're amazing, fire blazing
No more waiting, it's your time to shine

You're gonna be anything you wanna be
If you open your heart and just believe that
The light within will be your guide, ohh
You're amazing, fire blazing
No more waiting, it's your time to shine.


Skończyłam śpiewać wszyscy bili mi brawa. Jak skończyły się brawa wszyscy mówili "jaki ty masz śliczny głos", " czemu nie śpiewasz" Na te pytania odpowiedziałam "dziękuje" i "boję się" . Ale przerwał to RyRy 
- Laura mam propozycję, Chcesz żebym cię wydał?
- tak!!! - rzuciłam się chłopakowi w ramiona 
- to witam na pokładzie i jeszcze jedno chcesz zaśpiewać na promo ciebie na trasie R5?
- no mogę
- dzięki
- nie to ja dziękuje - rzuciłam się na Ross'a, wtuliłam się w niego a on mnie pocałował.
Wszyscy bardzo się cieszyli że Ross mnie pocałował.
- to teraz na boisko, czas grać w kosza - głos zabrał Riker
- tak jest panie kapitanie! - wszyscy krzyknęli i zasalutowali
- to na boisko JUŻ 

****Na boisku Riker i Ross, Laura****
- Gramy na dziewczyny vs chłopaki czy normalnie? - zapytał Rik
- Normalnie!
- więc wybieram ja i Ross - powiedział Riker
- ok
- to zaczynam Ross ty pierwszy
Ross: Laura
Riker: Van
Ross: Rydel
Riker: Raltiff
Ross: Ryland
Riker: Rocky 
- a kto będzie sędzią - spytałam
- tato - powiedziała Rydel - tato będziesz sędzią 
- tak - odpowiedział Mark
- no to mamy sędziego - powiedział Ross
- do ilu gramy - spytał Mark
- do nocy, tylko Riker musi pójść przed 20
- ok, to gramy do 23
- super - krzyknęli
- przerwa będzie 5 min żeby się napić co 2 godz
- ok!
- Ready, Set, Rock! - zaczęła się gra...
Po 15 minutach było 10:8 dla drużyny Ross'a, po kolejnych 15 minutach było 21:22 dla Ross'a po 30 minutach było 32:31 tym razem dla Riker'a po 2 godz wynik był 110:120 dla Ross'a i była przerwa na piciu po 5 min Start!
Riker bardzo dobrze czuł się na boisku w drugiej połowie bo jego drużyna wygrywała 200:180 ale kiedy mijały  kolejne 2 i kolejne Riker strasznie się denerwował bo za 2 godz miał się odbyć jego randka z Van i poprosił czas dla swojej drużyny. Riker odrazu pobiegł do swojego pokoju, a po kilku minutach namyślonia moja siostra pobiegła zanim

****Pokój Rikera. Oczami Van***
- Riker co się dzieje?
- przegrywamy 200:290 to się dzieje!
- .... - spuściałam głowę 
-  Przepraszam
-  ja chciałam ci tylko pomóc - mówiłam a łzy napływały mi do oczu 
- ja przepraszam
- wiesz co ..... - wyszłam z jego pokoju zatrzaskując drzwi
- Van! Van wróć tu ja przepraszam cię, wróć 

****Oczami Laury****
Zobaczyłam płaczącą moją siostrę wybiegającą z domu. Od razu do niej podbiegłam 
- siostra co się stało? - przytuliła się do mnie i zaczęła mocno płakać
- chodzi o Rika? - zapytałam
- .... - pokiwała głową
- a co ci zrobił?
- nakrzyczał na mnie 
- ale to pewnie z emocji 
- tak nakrzyczał na mnie że przez naszą randkę on przegrywa 
- co za bezczelny, mogę iść z nim pogadać
- rób co chcesz - poszłam do Riker'a a Van nadal płakała i przytuliła swoje kolana i scowała głowę pomiędzy kolana.

****Pokój Riker'a****

- coś ty jej zrobił?!
- to było niechcący 
- niechcąca ?! oskarżyłeś ją o to że przegrywasz 
- ale to było niechcący, przeprosiłem ją
- to chociaż to, to co będzie z tą randką?
- pomożesz?
- nie
- proszę
- no niech ci będzie tylko nie rób tych oczu, i jak coś nie miałam z tym nic współnego, ok??
- dobra
- a masz pomysł
- tak
- jaki?
- spytaj się Van czy przejdzie się z tobą na plażę, przejdziecie się do latani a za latanią będe ja
- Awwww, jak słodko - Riker podniósł i zmarszczył - a o której?
- jak skończycie grę
- ok, a idziesz grać dalej 
- tak
- to chodź
- Laura? - Riker złapał mnie za dłonie
- tak?
- dziękuje - przytulił mnie
- ty się nie podlizuj, masz Van to wytłumaczyć
- tak kapitanie
- ....

*********************
chcecie dowiedzieć się czy van wybaczy to Rikerowi czy beda odzielnie odpowiedz w XV rozdziale który będzie już jutro

piosenki R5
Heart Made Up on you - https://www.youtube.com/watch?v=ouhxLXtcFbE
Things Are Looing Up - https://www.youtube.com/watch?v=ImxVZoVV2oU
Easy Love - https://www.youtube.com/watch?v=q9NxrS0hNdQ
Stay With Me - https://www.youtube.com/watch?v=dtGRJ5xR0-Y



Buziaczki :*

Komentarze

  1. Jejciu, pierwsza! No dobra przejdźmy do rzeczy ;)
    Genialny! Czekam na next'a :)
    I mam nadzieję, że Ryland'owi uda się wypromować Lau ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, z resztą jak zawsze <3
    Mam nadzieję, że Van wybaczy Rikerowi :33
    Z niecierpliwością czekam na jutro :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 35 ♥

Rozdział XXIV

Rozdział XXIX