Rozdział V

Krzyczeli "Wszystkiego Najlepszego Misie", w tym samym popatrzyłem na Laurę i ją namiętnie pocałowałem, a w tłumie było słyszeć Awww... Uuuu............... po długiej chwili oderwała się.

Po długiej chwili oderwała się odemnie i przemówiła
- przeproszę was na chwilę, bo muszę zanieść zakupy i się przebrać - powiedziała brunetka
- Laurusiu pomogę ci z tymi zakupami - po moich słowach dziewczyna pocałowała mnie w usta i wszyscy zaczęli bić brawa

****Pokój Laury. Oczami Ross'a****
- widzę że dużo ubrań kupiłaś z dziewczynami - powiedziałem z uśmiechem
- tak, są przecudne - odpowiedziała 
- a mogę pooglądać?
- tak, ale może po imprezie?
- ok, to przyjdę do ciebie po imprezie
- a możesz wyjść, bo muszę się przebrać?
- ok, już wychodzę - powiedziałem

****Oczami Laury****
Ross wyszedł a ja wybrałam krótką sukienkę, balerinki, bransoletki, kolczyki, pierścionek i zrobiłam lekki makijaż (kreskę) pasujący do reszty i zrobiłam sobie takie loki które Rydel miała na koncercie w Polsce. Kiedy wyszłam z mojego pokoju zobaczyłam Rydel w ślicznej sukience: 





W tym samym czasie zeszła też Van w prześlicznej sukience:

Kiedy zeszłyśmy na dół wszystkim chłopakom buzie opadły.... Ross zaprosił mnie do tańca i pod koniec dał mi buziaka i powiedział że ślicznie wyglądam.... poprosił mnie żebym się obróciła i na mojej szyi zawisnął naszyjnik z literą "R" jak Ross a po drugiej stronie było napisane "na zawsze"

A po minucie ja poprosiłam Ross'a żeby się obrócił i na jego szyi wisiał naszyjnik R5 i litera "L" jak Laura:

Wszyscy się na nas patrzyli i po kilku minutach wołali: Gorzko! Gorzko! a Ross jak mój Ross dał mi soczystego buziaka bo pił sok. Tańczyłam z wszystkimi nawet z swoim przyszłym teściem jak Ross mówi. Po 2 godzinach rodzice R5 poszli spać, a my jak to my zaczeliśmy grać, było na całowanie i przytulacie... Po skończonej grze było zliczanie ile razy kto się całował i przytulał:
Ja - 3x całusy 7x przytulasy
Ross - 7x przytulasy 2x całusy
Riker - 7x przytulasy 2x całusy
Rydel - 7x przytulasy 4x całusy
Rocky - 7x przytulasy 2x całusy
Ell - 7x przytulasy 1x całusy
Ryland - 7x przytulasy 2x całusy
Van - 7x przytulasy 3x całusy

Po grze zrobiłam z moim chłopakiem kolacje (naleśniki) na początku zanieśliśmy jego rodzicom a potem my jedliśmy.

****Wszyscy****
Po kolacji Ross zaproponował żebyśmy oglądnęli film wszyscy się zgodzili.... Ross powiedział żeby wybrały film po kilku minutach wybrały dramat romantyczny. Chłopaki się bardzo cieszyli bo podczas filmu mogli pocieszać dziewczyny.

****Po 120 min. Wszyscy****
Film się skończył i Riker zawarł głos:
- dobra kochani film się skończył więc teraz trzeba posprzątać - powiedział 
   ........ przypadło dziś na Ross'a i Laurę. Reszta się ucieszyła że to oni nie muszą sprzątać
- to do jutra, a idziemy jutro na plażę ?
- takk! - krzyknęli wszyscy razem
- to dobranoc - wszyscy po tych słowach się rozeszli - a Laura z Ross'em kończyli myć talerze.

****Oczami Laury****
Po umyciu talerzy, poszłam za rękę z Ross'em do mojego pokoju pokazać ubrania to powiedział że śliczne i nie może się doczekać kiedy mnie w nich zobaczy. Po oglądnięciu moich ubrań dał mi buzi na dobranoc i wyszedł zamknąć dom a potem się myć. Wzięłam piżamę i poszłam się umyć. Po 10 min byłam wykąpana i w piżamie poszłam do łóżka. Po 5 min zasnęłam.......

********************
Rozdział VI już jutro
Buziaczki :*
w

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 35 ♥

Rozdział XXIV

Rozdział XXIX