Prolog

Kiedy byłam w płodzie swojej mamy marzyłam o starszej siostrze i najlepszej rodzinie i tak właśnie się stało dostał imię Laura, ale to szczęście nie trwało długo bo kilka tygodni po moich narodzinach mama miała wypadek samochodowy i zmarła na miejscu. Strasznie się baliśmy z moją siostrą o to co się mamie stało, mieliśmy jeszcze tatę który się nami opiekował do 14 roku życia bo wpadł w depresję po śmierci mamy i zapił się na śmierć…  Moja siostra zadzwoniła do cioci Stormie i do wujka Marka :                                                                                                                                           -cześć ciociu tu Vanessa                                                                                                                             -cześć skarbie, co tam u was?                                                                                                                    -no właśnie…, chciałam cioci powiedzieć o jednej historii która się wydarzyła – zaczęłam płakać        -czemu kochanie płaczesz?                                                                                                                        -po Laury urodzinach umarła nasza mama bo miała wypadek samochodowy, a teraz tata zapił się na    śmierć bo dostał depresję po śmierci mamie- zaczęłam mocniej płakać                                                  -przykro mi skarbie, też jest mi smutno…… a może byś się do nas wprowadziła z swoją siostrą chętnie ją poznam i moja rodzina też bo jej nie widzieliśmy w ogóle?                                                     -oczywiście ciociu przyjedziemy do was, a kiedy?                                                                                   -jak chcecie to możecie przyjechać od razu albo za kilka dni                                                                   -dobrze ciociu, to ja powiem wszystko laurze i polecimy do was, i jeszcze jakby ciocia mi napisała swój adres w SMS-ie                                                                                                                                 -dobrze, to papa                                                                                                                                         -dziękuje papa – rozłączyłam się, i poszłam do Laury i jej to powiedziałam… bardzo się cieszyła i oczywiście się zgodziła (był już wieczór)..Poszłyśmy się umyć weszliśmy w piżamkę i wskoczyłyśmy do łóżka, oczywiście nie odbyło to się bez rozmów na dobranoc .                                   –siostra, jak ja się cieszę że jedziemy do cioci-powiedziała z uśmiechem Laura                                     -ja też bardzo się cieszę, jutro musimy zacząć się pakować, musimy załatwić bilety na drogę do LA, i zrobić coś z domem- odpowiedziała Van                                                                                                   -wiesz co mam pomysł co do domu przecież jest duży a ja jestem wolontariuszką w UNICEF’ie, i dzieci by się bardzo cieszyli z nowego domu- podała pomysł Lau                                                           -dobry pomysł, to od razu z rana spakujemy się razem potem ty pójdziesz do UNICEF’u a dopiero potem załatwimy bilety. Dobra czeba już spać to dobranoc.                                                                      –dobranoc siostra.                                                                                                                                     Wszystkie od razu zasnęliśmy.

*************RANO PONIEDZIAŁEK *********Oczami Van**********
Wstałam razem z siostrą w tym samym momencie spojrzałam na telefon była już godzina 5:00 i zobaczyłam też że dostałam SMSa od cioci z adresem odpisałam cioci „dziękuje” a ciocia odpisała mi „czekajcie na niespodziankę”. Zdziwiłam się o co cioci chodzi, ale od razu schowałam telefon pod poduszkę bo zobaczyłam że siostra patrzy mi się w telefon                                                                     -z kim tak piszesz –spytała się Laura                                                                                                          -……….. niezdąrzyłam siostrze odpowiedzieć bo usłyszałam dźwięk dzwonka do drzwi. Od razu zeszłam………. W drzwiach zobaczyłam listonosza który wręczył mi małą paczuszkę i tam było napisane L.V. Marano już wiedziałam od kogo ta paczka podpisałam list że odebrałam i poszłam no górę. Odstawiłam paczkę na stolik w naszym pokoju. Poszłam do kuchni żeby zrobić nam śniadanie, a Laura oczywiście od razu zleciała na dół bo zrobiłam jej przepyszne śniadanie (naleśniki). Po śniadaniu poszłam z siostrą na górę się pakować w połowie pakowania powiedziałam siostrze o paczce która przyszła………. Otworzyliśmy ją a tam były 2 bilety do Los Angeles i liścik od cioci „do zobaczenia dziewczynki w Los Angeles”. Od razu jak to przeczytaliśmy podziękowałam cioci w SMS-ie.
I skakaliśmy po kątach ale powiedziałam Lau że musimy się kończyć pakować i że ona musi iść do UNICEF’u . spakowaliśmy się do 5 walizek każda wzięłam je i spakowałam je do samochodu, zamknęłam dom i ruszyłam na Laurą do UNICEF’u w sprawie domu……….. Po 20 min było już wszystko załatwione z domem bardzo się cieszyłam siostrą a za wdzięczność dostaliśmy z siostrą oznakę dobroczyńca. Kolejnego dnia mieliśmy już lecieć na lotnisko i wsiedliśmy do samolotu. Napisałam cioci że już lecimy i będziemy w Los Angeles za 5 godz.  ciocia odpisała się że się bardzo cieszą. (PO 5 GODZ) Wylądowaliśmy na lotnisku a tam zobaczyliśmy .........

*********************************************************************************** Tego dowiecie się w  1 rozdziale który będzie już za niedługo                                                                    Buzieczki :*

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 35 ♥

Rozdział XXIV

Rozdział XXIX