Rozdział XVI

Pożyczył mi swoją bluzę była naprawdę ciepła i objął mnie ramieniem i wtuliłam się w niego a on tylko się uśmiechnął .. jak przeszliśmy całą plażę zobaczyłam ... jego samochód.

- przyjechałeś tu samochodem?
- tak - Riker wstawił rzeczy do bagażniki takie jak: talerze, sztućce, świeczki - Laura?
- tak?
- wiem że to brzmi niestosownie i chodzisz z moim bratem, ale namówiłabyś się jako przyjaciele na biwak w lesie?
- no nie wiem
- chcę ci się odwdzięczyć 
- a jak to będzie wyglądało jak wrócimy razem
- będziemy w domu o 4 rano
- ale jak mamy biwakować skoro nie mamy namiotów
- mam w bagażniku
- no dobra, niech ci będzie
- dziękuje - Riker otworzył mi drzwi do samochodu i wsiadłam i za mną zamknął i Rik tak samo zrobił.

****Samochód****
- jak ty Riker chcesz to zrobić jak jest za 15 min 1 w nocy a my mamy być w domu o 4?
- chcę ci po prostu pokazać to miejsce i popatrzymy w gwiazdy
- acha - po tych słowach padła niezręczna cisza nikt się nie odzywał tylko ptaszki, wkońcu ktoś po chwili się odezwał to był głos Laury
- mogę ci coś powiedzieć?
- pewnie
- mam przeczucia że Ross nie ma dla mnie czasu, wiesz czemu?
- tak, bo pracuje nad czymś
- a nad czym?
- tego dowiesz się w swoim czasie
- acha dobra
- dobra, teraz popatrz - pokazał mi piękne miejsce czyli mały zakątek plaży widziałam też księżyc odbijający się w wodzie a do tego było tak jasno
- jakie śliczne miejsce
- chciałem pokazać od samego początku, zaczęłaś chodzić z Ross'em i nie miałaś czasu. To ja pójdę rozłożyć koc, ok?
- ok - Riker poszedł rozłożyć rzeczy a ja usiadłam na brzegu zakątku plaży i rysowałam sobie różne rzeczy np. logo R5, imię Ross'a i reszty. 
Po chwili usiadł koło mnie Riker i powiedział że ładnie rysuję a po chwili zaczął śpiewać nową piosenkę ich zespołu "Stay With Me"

Every morning after
I'm the same disaster 
Everytime it's ground hog day 
Tell me have you moved on 
Am I just a sad song
Playing every night and day 

Say can you read between 
The lines I'm singing 
Threw away the only chance
I had with you
Maybe you'll always be
The on I'm missing
All I got left are the words
Thay you said
"Stay With Me, tonight - zaczęłam śpiewać
I want you to
Stay With Me, tonight".

You got me on bender
I'm a great pretender
Putting on a masquerade
But when the party's over
Alone and getting sober
Yeah, you got me wide awake

Say can you read between 
The lines I'm singing 
Threw away the only chance
I had with you
Maybe you'll always be
The on I'm missing
All I got left are the words
Thay you said
"Stay With Me, tonight
I want you to
Stay With Me, tonight".

She said "don't walk away
And leave what we could've
Been behind".
"Don't leave me stading heve,
Don't say!" not the time
So stay with me, tonight"

(wo - oah)
can we go to back, do it over
(wo - oah)
can we go back to the start

Say can you read between 
The lines I'm singing.
"Stay With Me, tonight
I want you to
Stay With Me, tonight"
She said "Don't walk away
And leave what we could've 
Been behind"
"Don"t leave me stading here,
Don't say" not the time"
So Stay With Me, tonight"

Every morning after
I'm the same disaster
Everytime it's ground hog day

- masz wielki talent - powiedział Riker
- dziękuje, ty też
- jesteś głodna?
- tak - złapał mnie za nadgarstek i pociągnął za sobą.
Zjedliśmy przepyszne danie ale nie wiem jak to się nazywało, bo był to specjał Riker'a
- Riker niechcę cię pośpieszać ale jest 3
- idę zapakować rzeczy - a ja poszłam na plażę i zaczęłam śpiewać piosenkę Ramady ft Manual "Holidays"

Holidays, so beautiful.
Take me to a place called paradise.
Holidays, so beautiful.
Listening to this sound and closing my eyes.


Holidays!

I'm back in on my stuff.
'Cos I can't get enough.
I'm gonna celebrate the best time of the year.
Let's get it all tonight.
So make me lose my mind.
And this is what I'm waiting for!


Kiedy skończyłam śpiewać usłyszałam brawa odwróciłam się a tam był Riker
- idziemy? - spytał Riker
- tak
Wsiedliśmy do samochodu. Po 20 min dojechaliśmy do domu, pożegnaliśmy się i uciekliśmy szybko do swoich pokoi, umyliśmy się i ubraliśmy się w piżamy... zasnęliśmy

****8:45 Oczami Ross'a. Pokój Laury****
Zobaczyłem swojego króliczka który słodko śpi, na pobudkę zaserwowałem jej słodkiego całusa a ona się obudziła.
- i jak się spało kochanie?
- bardzo fajnie, a pobudka była słodka - odpowiedziała
- co zamierzasz dzisiaj robić?
- nic
- a byś ze mną coś porobiła?
- oczywiście misiu
- to super
- ale ja mówię co będziemy robić, ok?
- no oczywiście
- dzięki
- ...

***************
Rozdział XVII już jutro






Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 35 ♥

Rozdział XXIV

Rozdział XXIX